Ο J. Craig Andrews είναι καθηγητής και κάτοχος της Έδρας Charles H. Kellstadt , στο Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Marquette, Milwaukee, Wisconsin. Έλαβε το διδακτορικό του. στο Μάρκετινγκ από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας και είναι μέλος ΔΕΠ στο Πανεπιστήμιο Marquette για 33 χρόνια. Έχει διδάξει το μάθημα Integrated Marketing Communications (IMC) ετησίως από το 1986. Ο Andrews έχει υπηρετήσει ως Κοινωνικός Επιστήμονας (Κέντρο Προϊόντων Καπνού), Senior Scholar (Center for Food Safety and Applied Nutrition) και στη Συμβουλευτική Επιτροπή Επικοινωνίας Κινδύνων—όλες οι παραπάνω θέσεις αφορούν την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον, DC. Ήταν υπεύθυνος για τις προσπάθειες ελέγχου κειμένου των διαφημίσεων στην Ομάδα... Περισσότερα
Ο J. Craig Andrews είναι καθηγητής και κάτοχος της Έδρας Charles H. Kellstadt , στο Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Marquette, Milwaukee, Wisconsin. Έλαβε το διδακτορικό του. στο Μάρκετινγκ από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας και είναι μέλος ΔΕΠ στο Πανεπιστήμιο Marquette για 33 χρόνια. Έχει διδάξει το μάθημα Integrated Marketing Communications (IMC) ετησίως από το 1986. Ο Andrews έχει υπηρετήσει ως Κοινωνικός Επιστήμονας (Κέντρο Προϊόντων Καπνού), Senior Scholar (Center for Food Safety and Applied Nutrition) και στη Συμβουλευτική Επιτροπή Επικοινωνίας Κινδύνων—όλες οι παραπάνω θέσεις αφορούν την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον, DC. Ήταν υπεύθυνος για τις προσπάθειες ελέγχου κειμένου των διαφημίσεων στην Ομάδα Εμπειρογνωμόνων για την Αλλαγή Συμπεριφοράς για την Εθνική Εκστρατεία Νέων κατά των Ναρκωτικών Μέσων σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο Ogilvy & Mather στη Νέα Υόρκη. Υπήρξε επίσης συντάκτης του Journal of Public Policy & Marketing, για το οποίο κέρδισε τρεις φορές το βραβείο Κριτής της Χρονιάς και δύο φορές κέρδισε το βραβείο Kinnear/JPPM για το άρθρο της χρονιάς με συναδέλφους του. Ο Andrews υπηρέτησε επίσης ως Ειδικός Έρευνας Καταναλωτών στο Division of Advertising Practices με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου στην Ουάσιγκτον, DC, κερδίζοντας το Βραβείο της FTC για την αξιοπρεπή υπηρεσία. Κατείχε θέσεις επισκέπτη καθηγητή στην Coca-Cola Foods στο Χιούστον και στη διαφημιστική εταιρεία Fitzgerald & Co. στην Ατλάντα ως μέρος του Προγράμματος Επισκέπτης Καθηγητή του Ιδρύματος Διαφημιστικής Εκπαίδευσης. Ο καθηγητής Andrews κέρδισε επίσης το πρώτο βραβείο Marquette University, College of Business Administration «Ερευνητής της Χρονιάς». Ο Andrews υπηρετεί επί του παρόντος σε τέσσερις συντακτικές επιτροπές των: Journal of Public Policy & Marketing, Journal of Advertising, Journal of Current Issues & Research in Advertising και Journal of Marketing Communications. Οι εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε κορυφαία περιοδικά στον τομέα του μάρκετινγκ, των διεθνών επιχειρήσεων και της δημόσιας υγείας, όπως Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Journal of Consumer Research, Journal of Public Policy & Marketing, Journal of Advertising, Journal of Current Issues & Research στο Advertising, Journal of Retailing, European Journal of Marketing, Journal of International Business Studies, Tobacco Control και στο American Journal of Public Health, μεταξύ άλλων. Η πρόσφατη έρευνά του με τους συναδέλφους του περιλαμβάνει εργασίες για προειδοποιήσεις και αποκαλύψεις (π.χ. αντιλήψεις εφήβων καπνιστών για γραφικές οπτικές προειδοποιήσεις καπνού), σύμβολα διατροφής στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας, διορθωτική διαφήμιση, μεθοδολογικά ζητήματα στη διεξαγωγή έρευνας κοινωνικού αντίκτυπου και δοκιμών κειμένου διαφημίσεων, ισχυρισμών της διαφήμισης διατροφής, μειώνοντας την κατάχρηση ουσιών και τον εθισμό και αξιολογώντας τα πρωτότυπα φυλλαδίων φαρμακείων.
Λιγότερα
Login and Registration Form