Αφήστε ένα μήνυμα

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας

Εναλλαγή Πλοήγησης
Σου προτείνουμε...
Σου προτείνουμε...
Βιβλία αυτοβελτίωσης - σύμμαχοι για μια πραγματικά καλή νέα αρχή
BookTok: Τα πιο δημοφιλή βιβλία στο TikTok
Βιβλία που αγάπησε η οθόνη
Αστυνομική λογοτεχνία, νουάρ, θρίλερ, crime
Τα 100 καλύτερα βιβλία του 21ου αιώνα (New York Times)
Βιβλία Romantasy
Βιβλία λογοτεχνών που έχουν τιμηθεί με Νόμπελ 2014-2024
Βιβλία που τιμήθηκαν με Κρατικό Βραβείο 2024
Βιβλία στο θεατρικό σανίδι
Βιβλία της συγγραφέα του μήνα Λένας Διβάνη
Βιβλία που αγαπούν... τα βιβλία!
Τα 100 καλύτερα βιβλία του κόσμου σύμφωνα με το περιοδικό Der Spiegel

espa

Κωδικός προϊόντος: 13058 | ISBN: 978-960-16-9058-2

Το παιδί και η γνώση. Από πού προέρχεται η επιθυμία για μάθηση; (e-book / epub)

Ένα στα τέσσερα παιδιά παρουσιάζει σοβαρές δυσκολίες στην κατάκτηση των βασικών γνώσεων που του προσφέρει το σχολείο. Παρά το γεγονός ότι είναι εξίσου έξυπνο και περίεργο
e-book>
7,99 €
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €7.99
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Άμεσα διαθέσιμο
Διαθέσιμο και σε
Πόντοι Ανταμοιβής 8
Κωδικός
13058

Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

Χαρακτηριστικά Βιβλίου

Κατηγορία
Βιβλία, Εκπαίδευση, Βιβλία Για Εκπαιδευτικούς, Πρακτικοί Οδηγοί, Για το Παιδί- Γονείς, Ψυχολογία, Καμπάνιες, Super Book Friday, Ψηφιακά δώρα
Βάρος
0,00
Εκδοτικός οίκος
Εκδόσεις Πατάκη
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
17 Μαρ 2022
Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
17 Μαρ 2022
Διαστάσεις
0x0
Τίτλος Πρωτότυπου
L'Enfant et le Savoir. D'ou vient le desir d'apprendre?
Σελίδες
208
Ένα στα τέσσερα παιδιά παρουσιάζει σοβαρές δυσκολίες στην κατάκτηση των βασικών γνώσεων που του προσφέρει το σχολείο. Παρά το γεγονός ότι είναι εξίσου έξυπνο και περίεργο με τα άλλα παιδιά, δεν καταφέρνει να μπει ουσιαστικά στη θέση του μαθητή. Όμως, το πρόβλημα της σχολικής αποτυχίας σπανίως εντοπίζεται εκεί όπου γεννιέται: στην επιθυμία για γνώση, η οποία καθιστά τη μάθηση εφικτή.

Στο βιβλίο αυτό, η Μαρτίν Μενές μάς εξηγεί με ποιον τρόπο εμφανίζεται και διατηρείται η επιθυμία κάποιου να μάθει. Διότι αυτή η επιθυμία έχει μια ιστορία, που συνοδεύει τις φάσεις της ψυχικής εξέλιξης. Κι αν η αστάθεια, η αναστολή, το άγχος ταράξουν το παιδί τη στιγμή που πρέπει να ενεργοποιηθούν εκ μέρους του η κατάλληλη συμπεριφορά και οι απαραίτητες δεξιότητες για τη μελέτη, τότε η πορεία αυτής της ιστορίας συναντά προβλήματα. Τόσο η αναγκαία συνθήκη της παιδικής εξάρτησης από τον άλλο όσο και η δυσκολία αποδοχής ορίων μπορούν να εμποδίσουν το παιδί να έρθει σε επαφή με τους κανόνες, τις απώλειες, τη μοναξιά, που είναι οι φυσικοί περιορισμοί της μάθησης. Οι τυχαίες συνθήκες της διαδρομής ενός παιδιού, οι αλληλεπιδράσεις του με το περιβάλλον, οι συναντήσεις του με τις συνήθεις ατέλειες των ενηλίκων, τους οποίους θεωρούσε παντοδύναμους, επιδρούν τόσο στη συναισθηματική του ανάπτυξη όσο και στη νοητική του λειτουργία.

Η Μαρτίν Μενές, με το ψυχαναλυτικό της βλέμμα, βλέμμα οξύ από την ιδιαίτερα πλούσια εμπειρία της σε ιατρο-ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα (CMPP), μας παίρνει μαζί της σε μια ανθρωπιστική περιπέτεια στα θεμέλια της μετάδοσης της γνώσης και μας εξηγεί με ιδιαίτερη σαφήνεια πού εδράζεται και πώς μπορεί να αναπτυχθεί απρόσκοπτα η σχέση μας με τη μάθηση.
Close
a