Κατηγορίες

Κωδικός προϊόντος: 11955
Ταυτότητες, αφηγήσεις και γλωσσική εκπαίδευση (e-book / pdf)
Κωδικός προϊόντος: 11955

Ταυτότητες, αφηγήσεις και γλωσσική εκπαίδευση (e-book / pdf)

Τιμή εκδότη με ΦΠΑ€4.49
Τιμή καταστήματος με ΦΠΑ€4.49
ΔιαθεσιμότηταΆμεσα Διαθέσιμο
Παρακαλούμε πριν την αγορά να συμβουλευτείτε τις οδηγίες εδώ.

210 36500 80Τηλέφωνο

Χαρακτηριστικά Βιβλίου

Κατηγορίες Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες > Γλωσσολογία
ISBN9789601679556
Εκδοτικός οίκοςΕκδόσεις Πατάκη
Βάρος0,00
ΔιαθεσιμότηταΆμεσα Διαθέσιμο
Σελίδες87
Διαστάσεις0x0
Ημερομηνίας 1ης παρούσας έκδοσηςΜάρτιος 2018

Συντελεστές

Συγγραφέας Αρχάκης, Αργύρης
Συγγραφέας Τσάκωνα, Βίλλυ

Σχετικά αρχεία

ΔημοσίευμαΔΙΑΒΑΖΩ, σελ. 66 (01/06/2011)

Σύνοψη

Η μελέτη αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο της κοινωνιογλωσσολογίας, του κλάδου που μελετά πώς συγκεκριμένοι παράγοντες που θεωρούνται στοιχεία «ταυτότητας» των ομιλητών κάθε γλώσσας, όπως η κοινωνική τάξη, η μόρφωση, η ηλικία, το φύλο κτλ., επηρεάζουν και διαμορφώνουν τη γλωσσική χρήση. Οι συγγραφείς επιχειρούν να δώσουν απάντηση στα εξής ερωτήματα: α) Τι είναι οι ταυτότητες; Πώς συγκροτούνται και διαμορφώνονται; Αποτελούν πράγματι σταθερές και αμετάβλητες οντότητες που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους σε όλη τους τη ζωή; Ή κατασκευάζονται και μεταβάλλονται ανάλογα με τις περιστάσεις και τους στόχους των ανθρώπων στις καθημερινές τους πρακτικές; β) Με ποιους τρόπους συμβάλλει η χρήση του λόγου στην οικοδόμηση των ταυτοτήτων; Ειδικότερα, πώς οι (προφορικές και γραπτές) αφηγήσεις στις καθημερινές επικοινωνιακές περιστάσεις συνεισφέρουν στην αποτελεσματική κατασκευή τους; γ) Με ποιον τρόπο θα μπορούσε να ωφεληθεί η γλωσσική εκπαίδευση εντάσσοντας στις πρακτικές και τους στόχους της τον προβληματισμό για την κατασκευή ταυτοτήτων μέσω της αφήγησης;

Κεντρικός στόχος του βιβλίου είναι να καταστήσει σαφή τη θέση ότι, στον σύγχρονο ρευστό και διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, οι ταυτότητες επιλέγονται κατά περίσταση από τους ανθρώπους και, σε σημαντικό βαθμό, κατασκευάζονται με τον (αφηγηματικό) λόγο. Οι συγγραφείς θεωρούν ότι το ζήτημα αυτό είναι σκόπιμο να λαμβάνεται υπόψη κατά τον σχεδιασμό των προγραμμάτων γλωσσικής εκπαίδευσης.


Page generated: 22/06/2021 16:35:40