Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες από 25€ και παράδοση σε 1 μέρα στο κέντρο της Αθήνας

Εναλλαγή Πλοήγησης
Σου προτείνουμε...
Σου προτείνουμε...
Βιβλία αυτοβελτίωσης - σύμμαχοι για μια πραγματικά καλή νέα αρχή
BookTok: Τα πιο δημοφιλή βιβλία στο TikTok
Βιβλία που αγάπησε η οθόνη
Αστυνομική λογοτεχνία, νουάρ, θρίλερ, crime
Τα 100 καλύτερα βιβλία του 21ου αιώνα (New York Times)
Βιβλία Romantasy
Βιβλία λογοτεχνών που έχουν τιμηθεί με Νόμπελ 2014-2024
Βιβλία που τιμήθηκαν με Κρατικό Βραβείο 2024
Βιβλία στο θεατρικό σανίδι
Βιβλία της συγγραφέα του μήνα Λένας Διβάνη
Βιβλία που αγαπούν... τα βιβλία!
Τα 100 καλύτερα βιβλία του κόσμου σύμφωνα με το περιοδικό Der Spiegel

espa

Κωδικός προϊόντος: 06234 | ISBN: 978-960-16-2234-7

Τηλεθέαση

Επιμελητής:
Εκδοτικός οίκος:
Τηλεθέαση
Ειδική Τιμή 5,33 € Από 7,61 €
-30%
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ €7.61
Σε απόθεμα
Διαθεσιμότητα Διαθέσιμο στο ράφι
Πόντοι Ανταμοιβής 6
Κωδικός
06234

Η εικόνα της συσκευασίας είναι ενδεικτική!

Διάλεξε τη συσκευασία δώρου

    • Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Χάρτινος φάκελος παιδικός

      Δωρεάν

      Χάρτινος φάκελος συσκευασίας με διαφορετικά τυπώματα εμπνευσμένα από εικονογραφήσεις παιδικών βιβλίων. Η επιλογή σχεδίου γίνεται τυχαία.

    • Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Χαρτί περιτυλίγματος παιδικό

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος με χρωματιστά τυπώματα και το λογότυπο του Βιβλιοπωλείου Πατάκη.

    • Χαρτί περιτυλίγματος

      Χαρτί περιτυλίγματος

      Δωρεάν

      Χαρτί περιτυλίγματος σε κόκκινο χρώμα με μαύρες λεπτομέρειες.

    • Χάρτινη σακούλα

      Χάρτινη σακούλα

      Δωρεάν

      Χάρτινη σακούλα κόκκινη με την εικόνα του Άγγελου Σικελιανού.

  • Έλεγξε και επιβεβαίωσε την επιλεγμένη συσκευασία

    Συσκευασία Δώρου προστέθηκε

    Χαρακτηριστικά Βιβλίου

    Κατηγορία
    Βιβλία, Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες
    Βάρος
    0,17
    Εκδοτικός οίκος
    Εκδόσεις Πατάκη
    Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης
    16 Φεβ 2007
    Ημερομηνία 1ης παρούσας έκδοσης
    16 Φεβ 2007
    Διαστάσεις
    0x0
    Σελίδες
    96
    Η είσοδος της τηλεόρασης στην Ελλάδα έφερε μαζί της και την έννοια της τηλεθέασης, δηλαδή της ποσοτικής εκτίμησης και της ανάλυσης –με βάση κυρίως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά– των ακροατηρίων που παρακολουθούν ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, καθώς και του ακροατηρίου ενός τηλεοπτικού σταθμού, ή και του συνόλου των τηλεοπτικών σταθμών ως προς ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.

    Από την απορρύθμιση των ηλεκτρονικών μέσων και μετά, η τηλεθέαση έγινε ένας ιδιαίτερα δημοφιλής όρος, αποκτώντας πλατιά δημοσιότητα, μέσα σε ένα κλίμα αυξανόμενης εμπορευματοποίησης των ΜΜΕ.

    Προοδευτικά, η τηλεθέαση αποκτά τα χαρακτηριστικά του εμπορεύματος:

    ...εμπόρευμα είναι κάθε προϊόν ή υπηρεσία που παράγεται με σκοπό την ανταλλαγή του με χρήμα. Η εμπορευματική ανταλλαγή συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε κεφαλαιοκρατικά οργανωμένης αγοράς.

    Στα όσα ακολουθούν, θα αναφερθούμε συνοπτικά:

    ·στην ανάγκη για την ποσοτική εκτίμηση της τηλεθέασης

    ·στη διαδικασία παραγωγής της τηλεθέασης καθώς και σε μερικά επιμέρους θέματα

    ·στην ευρωπαϊκή εικόνα της μέτρησης της τηλεθέασης

    ·στην τηλεθέαση στην Ελλάδα, καθώς και

    ·στην αμφισβήτηση των μετρήσεων τηλεθέασης στην Ελλάδα.
    Close