Κατηγορίες

Κωδικός προϊόντος: 11984
Τέχνη και ψευδαίσθηση
Συγγραφέας Ernst Hans Gombrich
Κωδικός προϊόντος: 11984
Τέχνη και ψευδαίσθηση
Συγγραφέας Ernst Hans Gombrich
- 5
Υπάρχουν 0 κριτικές

Βαθμολογήστε το

Τιμή εκδότη με ΦΠΑ 27,00 €
Τιμή καταστήματος με ΦΠΑ 24,30 €
ΔιαθεσιμότηταΔιαθέσιμο στο ράφι

210 36500 80Τηλέφωνο

Χαρακτηριστικά Βιβλίου

Κατηγορίες Βιβλία για την Τέχνη - Λευκώματα
Τίτλος ΠρωτοτύπουArt and illusion
ISBN978-960-16-7984-6
Εκδοτικός οίκοςΕκδόσεις Πατάκη
Βάρος1.2650
ΔιαθεσιμότηταΔιαθέσιμο στο ράφι
Σελίδες516
Ημερομηνίας 1ης παρούσας έκδοσηςΔεκέμβριος 2018

Συντελεστές

Συγγραφέας Ernst Hans Gombrich
Μεταφραστής Παππάς, Ανδρέας

Σχετικά αρχεία

ΑπόσπασμαΔιαβάστε ένα απόσπασμα από το βιβλίο.

Φίλτρα

Γλώσσα βιβλίου Ελληνικά
Γλώσσα πρωτοτύπου Αγγλικά
Αντικείμενο Εικαστικές Τέχνες, Ζωγραφική, Ιστορία τέχνης, Καλές τέχνες, Ψυχολογία
Είδος Δοκίμιο, Μελέτη

Τέχνη και ψευδαίσθηση

Σύνοψη

Το Τέχνη και Ψευδαίσθηση είναι ένα από τα πιο εμπνευσμένα βιβλία τεχνοκριτικής και θεμελιώδες έργο αναφοράς για τη μελέτη της απεικόνισης.

Η απάντηση στο ερώτημα «Τι είναι αυτό που αποκαλούμε ύφος ενός καλλιτέχνη;» δεν είναι απλή. Ο Ε.Η. Gombrich, αξιοποιώντας την οξυδέρκειά του αλλά και τις τεράστιες γνώσεις του σε θέματα ιστορίας και ψυχολογίας της εικαστικής αναπαράστασης, προσεγγίζει μια σειρά από κρίσιμα ζητήματα. Προσπαθώντας να αποδείξει ότι η πιστή αναπαράσταση της πραγματικότητας είναι πολύ πιο δύσκολη απ’ ό,τι συνήθως νομίζουμε, ο Gombrich εξετάζει, αμφισβητεί και επαναξιολογεί παλαιότερες και πιο σύγχρονες απόψεις για την αναπαράσταση και τη «μίμηση», για τον ρόλο των εικαστικών συμβάσεων, για την αφαίρεση, για την απόδοση του προοπτικού βάθους, για την ψευδαίσθηση στις πλαστικές τέχνες. Ο Gombrich διακρινόταν πάντα για την ικανότητά του να αντιλαμβάνεται εις βάθος τα ζητήματα της καλλιτεχνικής δημιουργίας, θεωρητικά και άλλα. Παράλληλα, δεν έπαψε ποτέ να εκπλήσσεται διαπιστώνοντας την αστείρευτη επινοητικότητα του ανθρώπινου πνεύματος, αλλά και τις λεπτοφυείς διαφορές ως προς τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να προσεγγίζεται η τέχνη από τους δημιουργούς αλλά και από το κοινό.

Η έκτη και οριστική έκδοση (2002) του κλασικού αυτού έργου που πρωτοεκδόθηκε το 1960 συνοδεύεται από νέο Πρόλογο, στον οποίο ο συγγραφέας ιχνηλατεί το ακανθώδες θέμα της σχέσης εικόνας και σημείου.