Κατηγορίες

Κωδικός προϊόντος: 04167
Reggio Emilia: Oι χίλιες γλώσσες των παιδιών προσχολικής ηλικίας
Συγγραφέας Συλλογικό έργο
Κωδικός προϊόντος: 04167
Reggio Emilia: Oι χίλιες γλώσσες των παιδιών προσχολικής ηλικίας
Συγγραφέας Συλλογικό έργο
- 5
Υπάρχουν 0 κριτικές

Βαθμολογήστε το

Τιμή εκδότη με ΦΠΑ 29,92 €
Τιμή καταστήματος με ΦΠΑ 20,95 €
ΔιαθεσιμότηταΔιαθέσιμο στο ράφι
Δείτε τα επίσης

210 36500 80Τηλέφωνο

Χαρακτηριστικά Βιβλίου

Κατηγορίες Εκπαίδευση
Για Εκπαιδευτικούς
Τίτλος ΠρωτοτύπουThe Hundred Languages of Children: The Reggio Emilia Approach to Early Childhood Education
ISBN978-960-16-0167-0
Εκδοτικός οίκοςΕκδόσεις Πατάκη
Βάρος0.6339
ΔιαθεσιμότηταΔιαθέσιμο στο ράφι
Σελίδες488
Διαστάσεις14x21
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσηςΝοέμβριος 2017
Ημερομηνίας 1ης παρούσας έκδοσηςΟκτώβριος 2001

Συντελεστές

Συγγραφέας Συλλογικό έργο

Σχετικά αρχεία

Link-Vivlioth

Φίλτρα

Γλώσσα πρωτοτύπου Αγγλικά
Τάξη/Βαθμίδα ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Αντικείμενο Παιδαγωγικά

Reggio Emilia: Oι χίλιες γλώσσες των παιδιών προσχολικής ηλικίας

Σύνοψη

Το πρόγραμμα προσχολικής εκπαίδευσης του Reggio Emilia, στην Ιταλία, έχει αναγνωριστεί και ανακηρυχθεί ως ένα από τα καλύτερα συστήματα προσχολικής εκπαίδευσης στον κόσμο. Τα τελευταία 30 χρόνια, οι εκεί εκπαιδευτικοί έχουν αναπτύξει μια ξεχωριστή δημιουργική προσέγγιση η οποία καλλιεργεί τη διανοητική ανάπτυξη των παιδιών μέσω μιας συστηματικής εστίασης στη συμβολική αναπαράσταση. Τα μικρά παιδιά ενθαρρύνονται να διερευνήσουν το περιβάλλον τους και να εκφραστούν μέσα από πολλές «γλώσσες» ή μορφές έκφρασης, συμπεριλαμβανομένου του λόγου, της κίνησης, του σχεδίου, της ζωγραφικής, της γλυπτικής, του παιχνιδιού με τις σκιές, του κολάζ και της μουσικής. Οδηγεί τα παιδιά σε εκπληκτικά επίπεδα συμβολικής δεξιότητας και δημιουργικότητας. Το σύστημα περιλαμβάνει την ολοήμερη αγωγή του παιδιού, που είναι ανοικτή για όλα τα κοινωνικά στρώματα, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Το βιβλίο αυτό καλύπτει την ιστορία και τη φιλοσοφία του συστήματος, το πρόγραμμα και τις μεθόδους διδασκαλίας, την οργάνωση του σχολείου, τη χρήση του χώρου και του φυσικού περιβάλλοντος και τους επαγγελματικούς και επιστημονικούς ρόλους των ενηλίκων.